18/4

Hej Bloggen
Idag har jag påsklov :)) och jag sov länge.
Nu har jag precis kommit hem från ännu en shopping tur men denna gången på ett annat ställe. Det var jätte bra jag gillar det jätte mycket.

Så jag har köpt: En body (fast den ska jag ha till min isshow)
En svart t-shirt (jag köpte den igår med glömde visa den)
Fyra tänger i ett baket (till pyssel)
Ett armband gör själv (jätte gulligt)
Fint presentpapper.
<-- Body   T-shirt -->
<--Tänger  Armband -->

Presentpapper-->

Dagens Outfit



Linne: KapphAl
Leggings:Indiska

Ses kanske sen men ska och tränan i sådär 3 timmar med det är för att vi har show träning men jag har också vanlig träning.


//Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0