22/4

Hej nu har jag varit och titta lite på bilder på google och så hittade jag denna

Den är rolig tycker jag. JA såklart så vill jag ha yoghurt.

OCh här är kissie

förr

Nu


Jag syftar på bilden längst upp till vänster!! hihih

Dagens outfit:

linne:JC
Shorts: H&M
JAg har haft showträning idag det var kalt med ändå roligt. Idag har jag varit ut och sedan var jag med min kompis Madde det var rolig vi studsade mycket på min studsmatta. Och jag har varit ute med min kanin mycket idag eftersom det är så varmt.


Jag hjälpte Madde med att göra hennes blogg fin och här är en bild på den och den har jag länkat på min blogg :)

Min status har ökat jihoo

//Emmis

Kommentarer
Postat av: Frida

den röda är sidovisningar.

det blåa är typ besökare ;)

2011-04-22 @ 20:27:46
URL: http://friwdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0