Glad påst

Hej alla och glad påsk
Nu är jag med Johanna och det är is-varmt (hahah fattar ni)
Men jag och Johanna var precis ute med min kanin Muffin

och jag har byt header och den blev jätte fin och jag blev väldig nöjd.
Ska
nu ska jag snart äta och kanske sova över med min kompis Johanna det ska bli kul. Jag ska äta lite sill ägg småpotatisar mm.

Men eftersom det är påskafton så ska jag skriva ett extra långt inlägg!!

Här är några roliga skämt:
Tack äggspediten
Det är äggstrabilligt
äggsam
äggstra
äggxempel
äggelska

Jag ska skriva fler när jag kommer på några :P

Dagens outfit
Idag föredra jag linne/t-shirt med shots
Så här är min outfit!!
BILD
Linne: H&M
Shorts: H&M

Innan så bade jag och Johanna i min på och det blev jätte kalt men sen solade vi det var jätte skönt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0