Hej hopp




Hej idag har skolan börjat och lovet är över :((

Men i alla fall så är jag i skolan nu med mina kompisar och vi skrattar som vanligt och flummar oss (hihi)

Nu sitter jag och väntar på min so lärare som ska börja lektionen vi  håller på med lag och rätt ska kanske gå på rättegång


Linne: H&M
kjol: H&M
Leggins: Indiska
Strumpor prikiga: Gina



Fina kläder jag vill ha^^

Det här märket är ett fint märke men det är dyr!!

Jag vill så klart ha ett färgglatt armband inte ett svartvitt/rött eftersom jag är en färgglad tjej!!

Har börjat med några nya kategorier:
Kommer byta så fort jag får en av min kompis eftersom jag inte kan göra det själv!!!!!





Men eftersom det är så många så blir dt bara dom tre första varje dag men veckans tack blir bara en gång i veckan!!
//Emmis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0