Hej svejs

Hej nu måste jag sov för att jag ska upp extra tidigt och duscha det ska bli skönt för en gångs skull!!:))

Har 20 glosor att lära in mig på en idag lite dåligt men aja fast jag kan dom nu ganska bra i alla fall
  • Ça ne fait rein - det gör inget
  • comme tu sais - som du vet
  • déjà - redan
  • la fleur, les fleurs - blommor
  • parc - park
  • hier - igår
  • j'ai visite - jag besökte
  • La Place du tertre - ett speciellt torg i Montmarte där konstnärer sitter och målar mm
  • j'ai vu - jag såg
  • peintre - målar
  • toujours - fortfarande
  • chez toi - hos dig
  • je t'embrasse - kram
  • Je suis en vacances - jag är på semester
  • la Côte d'Azer
  • tous les jours - varje dag
  • je vais - jag går
  • grosses bises - Många kramar och pussar
En hel del ändå!!


oj ta det lugnt du kan ramla ner så var försiktig ^^  Jag hör vad ni säger om mig där borta!!

Är det bra jag eller är det fler som lyssnar och tävlar men den katten som sjunger NYAN_NYAN…  den är faktiskt bra för att man kan lyssna på den fast ljudlöst

ups nu är klockan 22.19 så måste lägga min  och sova ses
//Emmis


Kommentarer
Postat av: Alma

Jag tycker att du ska ha den blåa "dagens sötis" för att den passar till bakgrunden. OCH skulle man ha 20 glosor?! Jag har typ 8…

2011-04-27 @ 07:47:31
Postat av: Frida

läser du Fokis.se på ngt sätt? ^^

2011-04-27 @ 17:12:30
URL: http://friwdas.blogg.se/
Postat av: Emmis

Ja jag läser d bloggen ibland när jag känner för det dd?

2011-04-28 @ 13:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0