långt inlägg

Hola= Hej på spanska

Jag ska så länge jag kan skriva ett nytt hej ord varje gång jag är inne. :P

Men nu är det bara en dag kvar på påsklovet :( och sen är det skola det positiva med det är att man får träffa kompisar mm.

Idag har det inte varit en chill dag utan jag har haft mycket att göra som ex: göra läxor (en läxa), byta på min kanin, tränat (fast det var inte så kul eftersom vi gjorde samma ska som vi har gjort tre gånger i rad :((!!!).

Jag har gjort en lite model av hur jag vill ha mitt rum men det är inte de korrekta färgerna. Men jag är lite osäker än men vi får se om jag ska göra om men jag önskar att jag kunde göra det.
Bilden får ni se på tisdag för jag får inte vara inne på datan i morgon!!:(

JA min pappa byte lakan i min säng och så sa jag att han kunde få göra som han ville bara han tog min lakan men när jag kommer upp så ser jag att jag har min systers kuddlakan (hihihi) :P

Jag var hemma Johanna idag och jag gjorde blommor av typ runda pärlor det var häftigt.

JAg har ett problem för att när jag ska skriva en ny mening så blir det alltid två stora bokstäver istället för en som ex i början av meningen
Jobbbiiigt!!

Här är något jag önskar mig jätte mycket till konståkningen!!!


Det bara en bild :((

//Emmis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0