Trött

HEj O_o
Nu är jag jätte trött och ska gå och lägga mig.
Jag är så trött efter alla träningar vi har haft idag omg så trött.
Jag kan inte upd så mycket nu eftersom jag är på läger och jag kommer hem och äter och sover Hehe
Innan jag skulle upp på mitt rum så var jag ute med Muffin och sen så helt plötslig så sprang han in i trädgården och det var helt mörkt och jag blev jätte räd för jag kunde inte se honom och jag sprang runt och letade och sedan hittade jag honom vi hans utebur och det var tur.
Okej nu ska jag byta ämne helt totalt
Min bok jag läser nu är super bra den är rolig så in i * men ändå välskriven den heter Washington D.C av Meg Cabot.
Godnatt och sov så gott!
_______---------_______
I   I  I   I           I   I  I   I
I   I  I   I           I   I  I   I
Vita Huset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0