Mina resor

Hej nu är jag äntligen hemma från veckors med resande och jag har ju lovat att berätta vad jag har gjort och vart jag har varit.
Dag 1:  Det är söndag och jag sitter i bilen på väg till Oberstdorf för att åka på träningsläger ska sitta i bilen i ca 15 timmar innan vi är framme.
Dag 2: Är på hotell kom fram vi kl. halv 10 och ska nu precis gå ner och äta i matsalen där vi bor. Vi bor på ett vandrar hem. Det är bara att slänga i sig frukosten för jag ska tränat mint första pas kl. 8.10
Jag tillbringar hela dagen i ishallen men tre träningar per dag. Tufft. Sen på kvällen så kommer jag hem och äter kvälls i Matsalen.
Dag 3: Idag så skippar jag frukosten innan träningen för jag tränade kl. 6.10.
Efter träningen så äte vi frukost villar till nästa träning. Och idag så går vi runt och tittar på Oberstdorf. Jag vill beskriva det som den finaste lilla staden jag har varit i med hus som har fina balkonger men mycket dekoration och med underbara små blommor. Och det jag älskar mest men Oberstdorf är att det ligger precis vi alperna och man såg bergen så bra och den var så himla fina.
Dag 4-6: Dem här dagarna är samma som det andra för det mesta. Förutom att en dag så körde vi över till Österrikes.
Dag 7: Dags att åka hem från Oberstdorf. Jag tränar mina vanliga pass och efter det sista träningen kommer jag att sätta mig i bilen och ha en lång resa hem.
Dag 8: Kom hem vi 4 på morgon tror jag det var när vi kom hem, så bara sprang jag upp på mitt rum för att lägga mig och sova i min mjuka säng med många kuddar som jag hade saknat jätte mycket i tyskland eftersom jag sov i en säng med en tunn madrass men en väldigt tunn kudde.
Dag 9: Den ena dagen jag var hemma innan det var dags att till sommarstugan och träffa Mormor. Så hela dagen packade vi upp det som var smutsigt från Tyskland och packade ner nytt till Landet.
Dag 10: Dags att åka, vi åkte vi ca 8 och det tar 5 eller 6 timmar att köra ditt.
Dag 11-16: Är på landet och chillar  tar det lungt och har det skönt.
Dag 17: kommer hem vi 8 packar ut. Sedan sätter vi oss och tittar på tv och äter godis eftersom det är Lördag.
Dag 18: (Idag) Kom hem med kaninerna från kanin hotellet och har byt och gosar med dem. Och nu sitter jag hät och skriver.
Dag 19: (Imorgon) är det dagläger och ska åka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0