åå skönt att bada

Hej nu ska jag snart lägga mig för jag ska upp kl. 9 imorgon (Tidigt för min del) men i alla fall så kom jag hem från badet för ca 1 och en halv timme sen det var jätte roligt och vi hittade ett badkort, ring, tofsar och en godis flaska som liknar en citron fast den var full med sand, på botten av hoppolen…

Nu ska jag fortsätta på min lista i min säng och läsa lite deckare men ska kanske få min pappa att titta på Ikea home planner till mig för det fungerar inte……
Om jag inte har berättat så börjar Tyringe lägret för mig på lördag och jag längtar så mycket eftersom förra året var jag på Lanskrona lägret och det var jätte roligt och trevligt men jag lärde mig jätte mycket.
MEn i år så blev det inget Lanskrona läger :( för att hon som höll i det slutade…
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0