Sommarlovsmorgon

Hej
Har precis tittat på sommarlovsmorgon för att se om det var något att se på men jag tycker själv att det blir bara sämre varje år :(.
Idag är det måndag och jag har sommarlov!!! Men i helgen vara jag hos min kompis Ida och vi hade det jätte kul, vi bada, sola, åt jordgubbar och mm^.^
Snart ska jag fortsätta läsa deckarhistorierna som vi i min klassa har skrivit. Det ska bli intressant men jag är väldigt petig när det gäller sånt eftersom jag ser på massa kriminalserier. På tal om det så såg jag på sista av Boces igår och det var det sista avsnitten för säsongen och omg vad spännande det var. Angela och Huddgens fick sitt bara som inte var blind :) och det mest chockande är att Boces blev gravid och pappan var Booth. OMG det hade jag aldrig förväntat mig!!!
Dagensoutfit!!
Ja vad kan man säga en blå lång klänning men ingen Maxi kjol. Jag har köpt den på H&M förra året men vem bryr sig det går ju bra.
Ses ska ut och sätta ut Muffin och Laban in uteburen och ska gör lista till TYRINGELÄGRET! som är på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0