8 Mars

Hej bloggen just nu har jag precis listat ut hur man gör som man vill att den ska se ut.
Idag var jag i skolan och jag har en hel del läxor som ex Svensk och Engelska. I svenskan håller vi på men ordklasser och just nu verb.


Tempus:

NU tid                                 DÅ tid
före nu    nu   efter nu         före då                då             efter då
perfekt        presens   futurum pluskvamperfekt    preteritum   futurum och preteriti

Det är svårt. Sen ska man komma ihåg alla namn på formerna.
I morgon ska jag skriva en egen låt på musiken det kommer bli svårt men roligt :)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh!

HAh kul att skriva egen låt:D

Kram<3

Btw. Fin bild:D

2011-03-09 @ 17:05:41
URL: http://speedo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0