En jobbig dag med en skön sömn hemma

Hej bloggen nu är jag vaken från en skön sömn och har ättit. Idag har jag varit i Någonstans och gått ca 1 mil tror jag och sen så har jag tagit foto.
Men min farmor och farfar är här och ska vara här i ca 2 veckor till. Min farmor och Farfar ger mig och min syskon presenter varje gång den hälsar på fast det hälsar brar på ca 2 gånger per år.
Men nu till:

Dagensoutfit

Bilden kommer senare

Min presenter som jag fick:

1. två fjärilsgardinhållare
Fram


Bak sidan


2. Mitt nya data fodral
Inuti

Dragkedjan som går över halv fodralet

Så är mönstret utan på!


Här är mina virkade figurer till bilden men jag är inte klar jag ska göra fler!

Och dem tre ska sitta på olika ställen i detta trädet:

så ni ser jag behöver lite med figurer.

//Emma
ps ska gå och klippa er långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0