Ett inlägg för idag

Hej bloggen
sorry att jag inte har varit inne men jag har bara inte pallat.
iallafall så har jag varit på fest hos Elsa och sen så sov vi över vi somna vi ca 3,4 men så vaknade vi ca 11 ohno!!
men sen så var jag hemma och min kanin har varit ute sen så var det varmt och skönt så vi åt mat ute och det var jätte gått kvällsmat. :P
jag har lust och träna jag tycker att jag har så mycket energi.
på måndag är det tema vecka och då börjar vi typ 9 varje dag och slutar 2 halv 3 men så kommer också spanjorerna så roligt, önskar att jag också hade en :(
Nu ska jag jag sy ihop min amigorumie  så att det blir en bäver.
Min syster köpte två roliga garn som jag ska få göra en sak i var så snällt!!
JAg har också pimpat min dator med klistermärken så nu är den jätte fin.

Divachix outfit

Den blev faktiskt väldigt bra enligt mig




obs min bäver är blå!!

//Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0