jag skäms

omg vad jag skäms för jo att jag var och hämta matilda med mamma hos klara och så satte jag mej vi deras dator eftersom kalras mamma och min mamma pratade och så råkade jag stöta till deras dator och då så blev jag lite nyfiken och provade att sköa på en sak och sen så av en slump så kom jag till historiken och där så var det bara den saker som jag hade gått in på så jag tog och sökte på massa sidor för att det inte skulle upptäckas :((
Jag skäms och känner skuld men vad ska jag göra åt saken
”Sorry”

Kommentarer
Postat av: Alma

Emma, jag är säker på att det inte gör något! Kom hit om du vill prata :)

2011-05-08 @ 12:53:55
Postat av: Emma

tack :)

2011-05-08 @ 21:04:55
Postat av: emma

tack :)

2011-05-08 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0