Prov!!!! (Panik)

Hej bloggen
Kom precis på att jag ska ha musikteori prov på Onsdag och att jag inte her övat för jag har glömt bört det. Men det kommer bli svårt eftersom jag kan knapt komma ihåg några av dem personerna utom typ Elvis och the Beatles men ocks Woodstock som var en festival och sen så är det på 10 sidor OOONNNNooooo.


Men…… jag har också en låt med as svåra toner på pjano och jag kan inte dem.Det är som Bbm jag känner mig som ett stort frågetecken.


Och så fick jag ett konstigt medelande på min dator!!
??????????

//Emma
Ps ska snart ha NO prov!!

Kommentarer
Postat av: Musti (:

HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAH vad helsefyr var det där meddelandet? HAHHHAAHAHAHAHA :P xDDDD

2011-06-04 @ 10:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0