Vad ska jag ha för rubrik???

Hej har precis kommit hem och sitter lite vid datan och dricker svartvinbärs saft, min favo saft.
Sen ska jag lägga upp några fina sommar/vår bilder
och så ska jag göra läxor för jag ha fransk prov på fredag och diagnos i matte och ska lämna in en engelska uppgift i morgon :S



Tröja:kappHal
Leggings:Indiska
Saft glas med min favo saft

Bilder (eftersom jag precis har laddat in alla från min mobil:)

Min bild från bilden uppg. var att rita ett ansikte blev väldigt nöjd

Blommor

Blommor

Förgetmigej (har ingen aning om stavning)

Påsk pynt

Pelagoner

Bra kombinerat

Rosa blomma

Mitt och Alice träd vi ska göra jord konst på

Dagens bild tagen idag!



HEjdå dags att göra Läxor:((

//Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0