Hösten närmar sig, Det blir mörkare på kvällarna


Hello sitter i mitt rum och sitter på datorn men borde egentligen ligga och läsa men eftersom jag inteh ar rört dator på hela dagen så måste jag någon gång in på fb gsm mm. Ska lägga mig nu vet inte helt när jag börjar i morgon! Men det går jätte bra på cabaren som vi gör i skolan så himla roligt. För att byta ämne så gick det rätt bra på mina träningar första träningen gick väll sådär den andra gick också sådär för jag var helt slut efter den första träningen. Men i alla fall så blev jag äntligen klar med mitt program! Jihhhooooo. Men nu måsste jag lägga mig och läsa lite så ses vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: Alma

Bild by MEEEEEEEEEE. Again.

2011-10-08 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0