Nya saker

Hej sorry för dålig upd har haft så himla mycket att göra -.- jag hatar när lärare bara ger än en massa läxor som om man bara hade just det ämnet i skolan och så gör många lärare och det hatar jag för till slut så blir det en massa läxor!! Tycker ni inte det är dumt att göra så?? Men nu ska jag i alla fall visa mina grejer jag hämtade!


Överdrag till skridkorna

Kjol

Byxor
Ska ge er en bätter bild imorgon för mitt kamera batteri är helt slut och minnet fult!! typiskt!
Aa och sen så har jag också skaffat en klädställning där jag kan hänga kläder som jag har haft men inte behöver tvättas och där jag har mina träningskläder.


Godnatt på er så ses vi imorgon har studie dag sdet ska bli skönt! MEn har ände en hel del läxor. Nu ska jag lägga mig i sängen läsa Harry Potter (Som jag tänkte läsa eftersom jag verken sätt filmen eller läst böckerna och alla är het förvånade och om jag ska välja något så ska jag läsa böckerna. Så nu ska jag göra det) och känna känslan av att vara ny duschad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0