Vilken dag

Hej nu ska jag berätta för er om min dag idag. Ok! Jag vaknade ca halv tio och var supertrött men var tvungen att gå upp tidigt för jag skulle ju åka och vara tränare. Jag går ner äter frukost och så vidare. Sätter mig i bilen, i framsätet men inte vi ratten. Jag gåker mot ishallen kommer vi  ca 10.45. Säger hejdå till mamma och går in hämtar min korg och ställer den på min plats. JAg ser Isabelle som sitter och gör iordning sig för sin tävling. Hennes kläninngar hänger i varsin galje med en fodral runt. JAg frågor om jag får titta och jag fick. Helt underbara. Nej nu tycker jag att det blir för detalierat. Nu tar jag det i stora drag annars så kommer jag få skriva i en all evighet. Jag är tränare i ca 2 timmar åker hem och sover i typ3 timmar (lyckas alltid göra det på lördag) och vakanr och inser att jag har en massa att göra. Men kvällen börjar närmar sig och klocka är redan fem när jag vaknar jag sätter ut Muffin och tar det chill tiden går och jag märker inte att det har blivit mörkt jag ser det sedan och så kommer jag och tänka på Muffin. Jag springer ut och sätter in homon. Går in och fortsatte där jag var… min dag ahr egentligen inte varit så interessant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0