Lite sjuk

Hej bloggen nu sitter jag i min sång och lyssnar på några ungdomar som har fet hos mange… nej jag menar grannen. Har varit på stan idag med Alice Asal Elsa och vi hade det roligt. Jag köpte  en franskmanijyr nagelpenna. Men nu precis för 5 min sen så skulle jag säga godnatt till Muffin och så såg jaag en grej i han rumpa som inte skulle vara där, jag tittade eftersom Muffin har haft lite löstare bajs hela dagen så jag skulle kolla upp det men tillbaka där vi va så jag hittadet något svart vid han pungkulor och jag blev jätte rädd och orolig så jag gick till mamma och frågade om hon visste vad det var men hon visste inte så vi undersökte det nogtanare och det var tydligen en bajs bit som hade fasnat där. Så jag och mamma tog bort den och ren gjorde med vatten. Men nu så är jag ändå äldigt orolig för min älskade Muffin. Nu tror mamma att jag är sjuk så jag ska gå och lägga mig har haft en om tummlande dag.

Kommentarer
Postat av: asal

hehe det va kul <3

2011-09-02 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0