Fake it til you make it

Hej. Funderar på att skaffa en egen sida för orkar inte det här med blogg.se vill liksom har ett eget.
Men i alla fall så ska jag lägga mig nu, jag går och lägger mig alldeles försent sjukt störigt.
Men idag är det torsdag och en dag kvar tills det är helg och jag slipper skolan. Vill lägga upp en massa bilder men hittar inte det lilla usbet jag använder.
Så nu får ni föreställa er dagens outfit.
Okej börjar med att jag hade mitt hår utsläpp och sen så hade jag en vit vanlig basic shorta från hon som inte var knäpp sen under den hade jag ett vitt långt linne från gina som gick över rumpan. Sen så hade jag svarta läggnings till. Skorna jag bar till detta var min högklackade skor som jag köpte i vintras på dinsko.
Måste läsa lite.
Men i alla fall så rekommenderar jag en app som heter Viber som gör så att du messar och ringer fritt, så bra för mig. Hörs!
Klip som jag säker har visat förut men det är riktigt bra tycker jag så kolla, du känner säkert igen några artister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0