525600 minutes

Hej. En nya desing på bloggen. Är rätt nöjd ändå. Hoppas ni gillar den. Lämna en kommentar om vad ni tycker om dem. I alla fall så ska jag lägga mig. Har precis sakt godnatt till Muffin. Imon är det en fullproppad dag med tidig morgonträning och sen Nova. Tänker börja jogga inom snar framtid så jag måste införskaffa lite utrustning till det. Har en hel del att hadla inför våren men ser om jag hittar något av det imorn.



En lång svart tröja från gina
!!!Present till Linnea!!!
Jeans
tröja
shorts från gina
macskal + klistermärke
stativ
fjärrutlösare
penna
bad hear som skyddar mot att förstöra håret när man plattar.
Låga vita convers
Joggingbyxor
joggingjacka
ordentliga jogging skor.




Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0