At the moment

Hello. Sitter nu i säng och ska lägga mig när som helst. Är sjukt trött har varit uppe sen sju i morse. Segt men i alla fall så har jag inte haft lite att göra. Har träna vid nio och sen hem med Johanna och sy klart min Onepiece för en gång skull. (Visar bilder på den imon, min kamera dog lite när jag skulle göra det så ja..) Efter det så blev det hem till Linnea och ha ett kul där och nu har jag varit hemma i typ en halvtimme så det är dags att lägga sig. Är typ den enda i huset som är vaken (upps!). Blir lite tjatigt om vad jag har gjort men i alla fall så var jag på stan i fredags en snabb sväng och köpte en bikiniöverdel som jag också visar imorn. Blev väldigt nöjd nu ska bara värmen komma så jag kan börja använda den. Tycke det är skönt att det är vår nu för jag har blivit trött på vinter för denna gången. Få komma senare vid årsskiftet. Nu vill jag har sol och plusgrader så jag kan börja använda alla mina underbara sommar/vår kläder. Ha det gott så ses vi imorn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0