Det var länge sedan

Hej.
Nu kommer ett inlägg. Jag har inte bloggat på någon dag det är för skit vad mycket det är iskolan kan sitta hemma i flera timma och bara pluggar -.- Hoppas det blir bättre snart. Men det lär inte bli det föräns om nästa nästa vecka. Imorgon har jag so-prov om franska och amerikanska revolutionen och franska fraser. Tills onsdag har jag två läxförhör. Ett i Kemi om kolhydrater och ett om i idrott. Nästa måndag har jag musikteoriprov och vi vet inte enns vad som kommer för läraren var sjuk idag. Sen samma vecka på torsdag har vi matte-prov. Är jag död eller? I alla fall lär jag vara det efter detta.
Har en lite pluggpaus för att kunna slappa i typ 5 min. Hade en innan också. Det var en lyxig en. Det blev ansiktemask. Skönt med jobbit att få av. Måste fortsätta att plugga ses.

Kommentarer
Postat av: Jenny Johansson [foto]

ååh tack, blir super glad!

2012-02-06 @ 21:38:37
URL: http://lifelikejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0