Jag skulle

Hej. Jag skulle ha lagt upp några bilder på Mona nya kläder men så blev det inte. Tittade på film och den var jättebra. Jag föredrar heller sånna filmer än den Emil visade idag. Usch vill inte ens tänka på det. Usch usch usch usch!!!!! Ni ska jag snart sova ben först ska jag skriva klart detta inlägget och läsa en bok.
Vet att det är lördag idag. Men för mig känns det fortfarade som fredag eftersom jag inte har sovit än. Jag tycker att det är lika lustigt, udda, konstigt varje gång kl går över 12 slaget och jag är vaken. Men om några typ 14 timmar(imorn) ska jag tävla, ska bli jätte kul.
Idag i skola idag så hade vi hemkunskap och på hemkunskapen så hade vi masterchef och jag o Mustafa van överlägset mot dem andra. Vi fick var sin kokbok som pris :). Lite udda men ja....
Blev ett lång inlägg men vi ser om några timmar ( imorn ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0