You are my fire

Hej! Sitter i den mest underbara sängen som finns och kollar runt lite på internet. Är ny duschad och ska gå och lägga mig och läsa. Älskar boken jag läser nu "Elsas Mode".
Har inte haft så mycket tid elr saker att blogga om. Men nu har jag fått över alla bilder på Davids dator (så snällt av honom) så nu finns dem där i alla fall. Kan dock inte få över dem till min dator.
Hade en underbar dag igår, va med linne hela dagen och det var riktigt kul. Linne du är en riktigt underbar tjej.
Dagen innan det var också en helt underbar dag, vi var typ 7 (före detta) konfirmader som stackt till Stadsparken tog fram engångs grillen och grillade korv. Vi satt även och pratade och hade kul i det nyuppsatta hängmattorna i det grönskade området. Jag saknar alla jättemycket från konfan och jag tycker att alla ni ska göra det. Bli konfirmerade det kommer du inte ångra. Hade det jättekul under min perioden som konfirmade och nu ska jag försöka bli ledare och ge nästa kull ett lika bra år. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0