Frågor

Vad heter du?
Emma


Ålder?
14

Vad gör du?
Sitter i min säng

Vad längtar du till?
Konfa lägret

Vad händer i helgen?
Är helg nu

Singel?
Ja

Favoritöl?
Gillar inte öl

Vad blir du glad av?
Vänner, godis, Muffin och lov

Vad blir du ledsen av?
När någon sviker typ

Vilken låt lyssnar du på nu?
Where have you been-Rihanna

Vad dansar du till?
Sånt men den bra rytm

Något någon inte vet om dig?
Kommer inte på något nu

Hur svarar du i telefonen?

Hej, Det är Emma och om jag vet att det är en kompis blir det oftast ”SPEAK”

Hur mycket pengar har du i plånboken just nu?

Min lilla samling fast inte mycket. (har bankkort)

Var köper du dina matvaror ifrån?
Netto elr Ica

Vilken var den senaste filmen du såg?
New years eve

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Lite grejer och sen skulle jag skänka till foder.

Vilken är världens bästa artist eller grupp just nu?
One Direction är den bästa gruppen men det finns en massa bra artister.

Vad åt du till middag senast?
Grillat

Använder du huvtröjor?
Ibland

Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält?
Den läskigaste med mest fart annars är det bara tråkigt

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Finns säker, bryr mig inte

Hur många syskon har du?

Två

Har du en pojkvän?
Nopp inte nu

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej fast beror på vem

Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla high school Musical filmerna och Meangirls

När flög du senast?
Evigheter sen kommer inte ihåg ens vart jag skulle

Diskar du din egen disk?
Nej.

Har du gråtit offentligt?
Ja .

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

Kanske en lite. Pirecing i naveln typ men kan inte ha det nu när jag tränar

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Beror på

Vad har du med dig in på bion?
Köper oftast läsk och popcorn

Vem är din favoritlärare och varför?
Vet inte?

Gillar du att flyga?
Är oki, lite jobbigt med så lite plats för bena och locken i öronen

När sov du senast på golvet?
Har typ aldrig gjort det

Gillar du hur du bor?
Älskar!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 timmar

Vilken är din favoritfrukt?
Franska körsbär

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
15

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nopp

Tror du på liv på andra planeter?
Ja

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Vet inte

Vad var det senaste du åt?
Torkad apricos

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det tycket det var fint antar jag

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Igen aning

Skulle du någonsin kunna tänka dig att hoppa fallskärm?

Skulle jättegärna göra det!!!!

Tycker du om att krama folk?
Aaa

Skulle du säga att du är trendig?
Vet inte har på mig det jag tycker är snyggt

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Emil

Vem är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Vet inte. Jag har Xperia

Gråtit en hel natt?

NEJ!

Druckit så du spytt?
Ja elr det beror på vad frågan menar på...

Önskat att du var av det andra könet?
Nopp

Pryl du inte kan vara utan en dag?
Vet inte

Tidningar du prenumererar på?
En foto tidning och sen köper jag cosmo regelbundet

Du gör med 100 upphittade kronor?
Tar.

När grät du senast?
Kommer inte ihåg. Längesen

Natt eller dag?
Dag

Kaffe eller te?
Kaffe

Yngre eller äldre?
Mellan! Fast mer åt unga hållet

Vilken låt lyssnar du på nu?
Mirror

Finns det någon du ogillar starkt?
Nej!

Är du svartsjuk?
Aaa och det är inget jag är stolt över.

Har du blivit sövd någon gång?
Nej! Är skit rädd för det!

Lever din mormor?
Ja!

Har du varit med på TV?
Nopp

Kan du dricka mjölk som “gått ut” för 3 dagar sen?
Nej!

Vad borde du egentligen göra just nu?
Städa mitt rum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-06-17 @ 13:35:01
Postat av: Julia

Oj, många frågor:O

2012-06-17 @ 13:35:38
URL: http://byjuliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0