Ännu en dag har av njutits

Hej! Ska snart gå och lägga mig. Har sutit och lirat lite på gitarren och kollat på datorn. Har haft en underbar dag med en massa kul och har inte hunnit blogga så mycket som önskat. Men ni ska få en lite snabb repris:
Vaknade upp vi nio av ett sms, var ett rätt udda sätt att vakna på med det var tur att jag vaknade så tidigt annars hade jag sovit bort hela dagen. Sedan fixade jag en underbar bruch med pannkakor, salami, brioost, varmakoppen och jordgubbar. Så underbar! Far iväg till nova tätt in på för att köpa lite smått. Sedan hem och vila. Sedan när jag väl hade vilat klar var kl redan 5 så lekte lite med plattången och spelad musik och kollade på tv, sånt man gör när man ska fördröja tiden, skönt att få bara ta det lungt och inte bry sig om hur mycket kl är.
Har varit ett underbar väder hela dagen så det har varit ett stort plus.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0