1 december

Hej jag jag vet har inte bloggat på ett bra tag nu men jag ska värkligen förska att göra det igen. Det är asmycket i skolan nu är alla lärare ska sätt betyg. Men i alla fall så är det 1 december och har precis tittat på julkalender eftersom jag inte tänkte på det imorse. Jag tycker inte att det känns som att det är december. Vad tycker ni?

Helgens planer
Fredag: Skola ingen träning för min del. Sen vid sju kom Elsa för att hon ska sova över hos mig.
Lördag: Ska väll va lite med Elsa på morgonen sen åker hon hem och jag till tävlingen. Göra lite läxor på kvällen.
Söndag: Morgonträning. Ska göra lite läxor öva till matteprovet mm.


Bildbrist

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0