Några av mina örhängen är borta

Hej
inte så mkt upd för att jag har gjort massa saker idag.
Först vaknade jag vid 12 och sen hade vi gäst till två sen drog vi av till Källby badet är vi var till 4. Sen så åkte vi hem och tog en lite paus, jag och mamma drog för att göra några ärenden på nova och kom hem vi halv nio.
Efter att vi hade packat upp och vilat lite så var det dags att göra fint hos kaninerna Dock inte att byta på dem utan att städa upp runtomkring. Lite teve titting vid 9 tiden och sedan bara det av till sängen.
Dagens klädval kan jag bara vis överdeln på eftersom jag inte hade på mig ikväll.
Och här kommer mia inköp. Tack vare dem så kan jag inte handla på ett tag!! :P
Linnen från ginatricot, det är mina favorit linnen och jag har redan ett vit så nu införskaffade jag några till i andra färger är mycket nöjd med köpet! Färgerna BLå, Grå och ljus rosa
sen så blev det också ett par strumpor från ginatricot som matchar min onepiece fast lite ljusare och några till som hände med i paket.
Ett par knälånga byxor som min syster har in en anna färg och dem är jätte sköna jag köpte dem på Kapphal.
Här kommer det saker jag köpte först ett nytt ansiktsvatten och ett par örhängen!
Sist men inte mins min nya baddräkt. JAg ville inte ha en tävlingns baddräkt eller så men det finns bara sånt för tonåringar :(.
Ha det bra
Emma
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0