15/4

hej bloggen

Nu har jag påsklov !!! Det är en perfekt början på påsklov idag för att det är varmt u te och det är soligt och jag är glad idag.


Nu sitter jag och äter på världens godaste polkagris mumms Dundersur som jag har köpt den är så himla god.
Den är dunder sur och smakar som hemmagjorda karameller!




Dagens outfit



Tröja:HM
Byxor:Lindex

Ska åka och träna utomhus sen det ska bli kul för en gångs skull.

Titta vilken rolig bild fast den är hemsk också


Ja här sitter Mr kanin och skriver sin tenta som han ska lämna in på måndag Hn har fulti upp.
Ps Datan är inte så morden

:)


NU ska jag gå ut och sitta och sola i trädgården

//Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0