20/April

Hej
Sorry att jag inte har skrivit så mycket på sista tiden :(
men i alla fall så har jag varit hemma och sytt mitt nya pennskrin det blev så underbart jag gillar det jätte mycket.

Sen så var jag på träningen och jag skippa baletten *ups* men så var jag ute och sola istället. Men jag gjorde också mitt nya armband som jag nästan är klar med.

Jag har jätte ont i ryggen och det är inte roligt för det gör så ont :( Hoppas det går över så att jag kan åka på öppen is i morgon.

Dagens outfit
Ja dagens outfit är min härliga heldräkt <3<3<3<3 jag älskar den så mycket.


Jag skrev inget inlägg i går eftersom jag var på tjejkväll till halv 12 men det var väldigt kul och jag blev vän med några nya personer som min kompis känner. :))):)))
Vi gick påsk grejsimojs så som man också gör på Halloween fast nu till påsk.

Idag har det varit jätte fint och skönt väder ute jag gillar det jätte mycket speciellt när det är varmt ute.

Jag bara undrar hur ska man uttala detta ordet "presis" med det är en bokstav som är fel om man vill säga precis men ändå.

/Emmis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0