Hei

Hej svejs idag är jag trött eftersom jag har gjort as mycket läxor och har haft två träningar






T-shirt: H&M
Leggings: Konståknings affär

mitt nya mobil smycke!
Köpt för en tia på coop eller ica


naaawww!!

Min knut som jag har gjort själv av strumpor :P


Har glosor igen fast inte lika många

  • à tous - till dig
  • du ski alpin - slalom utförsskidor
  • super - toppen
  • je pense à toi - jag tänker på dig
  • jambes casseés - brutan ben
  • pas encore - inte än
  • pas de - inga
  • mais peu importe - men vad spelar det för roll
  • je suis amoureuse - jag är kär
  • J'ai rrencontré - jag har hälften
  • hypersympa - jättetrevlig
  • Gros bisous - många kramar
//Emmis

Ps till alla mina konsåknings kompisar så ska vi ha en genreps repetition i morgon!!!! man ska ha alla kläder till alla nummer.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag säger bara: "ski du H2O..."

:D

2011-05-03 @ 16:53:45
Postat av: Emma

oui je suis smart!

2011-06-16 @ 12:29:37
URL: http://emmisemmisemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0