hej 7/4

Hej bloggen
Idag är det min pappas födelsedag och vi sjöng för honom vid maten och han fick presenter på morgonen men jag fick inte ta hem min present som jag har gjort på slöjden men min slöjd lärare sa att jag inte fick ta hem den före spaniorerena hade kommit för han tycker att dom ska få se min klass mesterverk *host*

Min kompis har visat mig en rolig internet sida där man är model och tävlar mot andra modeller och det är roligt men det är svår. hemmsidan heter Divachix

Jag har varit i skolan idag *men det måste alla vara* och jag har tränat *träningen var kanse inte så rolig men den var iallafall bra för tekninken* och haft utvecklnings samtal *något jag inte gillar kan man seja*sedan så kom jag hem skulle göra lite läxor och sedan så bakade jag och min pappa en tårta som blev jätte god.

NU ska jag logga ut allt som jag har uppe och sen så ses vi imorgon.

Ps:förlot om jag inte har skrivit så mycket har en del att göra

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0