NY mobil

Hej bloggen
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag det är för att jag har dataregeler och dom måste följas.Jag får inte spela dator på måndagar onsdagar och lördagar men idag får jag.

det har hänt något hemskt min kanin har fått en liten kaninpest eller ögon inflammation veterinären tror att det är en ögon inflammation.Det går bättre nu iallafall och det är det viktigaste.

och jag har fått en ny mobil en x8 :) den är bra och jag fick med två skal ett rosa och ett blå men jag tycker det är dåligt att man inte fick med ett helvit men i alla fall så är den vit och den har jag haft i 2 dagar nu och mina syskon köpte också den :) min syster har den med rosa jag med blå (mörkblå) och min bror med blå (mörkblå).Men jag önskar min ett vitt och ett turkost skal.

här kommer en bild på min mobil inte just min mobil utan hur den ser ut och så vidare.

.

Idag är det jätte fint väder varm och skönt :) men nu mot kvällen har det börja blåsa :(
Här kommer dagens outfit.





Linne från HM
shorts från HM

det är inte så många plagg men det är så varmt ut.

/Emmis

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad kul med ny mobil:D

Det är aasskönt att det är varmt tycker jag^^

Snygga kläder<3

Kram Elsa

2011-04-11 @ 11:20:58
URL: http://bornthisway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0