sorry att hag inte har kunnat skriva……

Hej bloggen sorry att jag inte har kunnat skriva men nu kommer ett snabbt inlägg eftersom jag har datafritt idag.

idag är det dan före första maj och våren kommer :)) men jag har i alla fall varit ute och varit med kompisar på maj- blolet det var riktigt kul sen har jag gjort mitt sista upptränande på showen :(( men det var roligt så länge det varade men det blir inga bilder utom dagens sötis.

JAg har ca fem stycken från måndag till tisdag och alla lärare tror att det är bara dom som ger läxor och då får man ju as mycket typiskt lärare men aja inget att göra åt saken.

JAg såg för ungefär en halv timme sen en jätte läskig film som gick på kanal 5 tror jag och just det jag har fått en tv nej låt mig säga så här det är min och mina syskons tv och vi delar på den men i alla fall så är det rolig ::)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0