Ute låst igen

Hej bloggen
Idag är jag utelåst som alltid känns det som iallafall.
NU är jag hos min kompis Alma och sitter på datan Gossupermodel :) hihii

Sedan ska jag på träning med madde hoppas hon och jag kan åka buss för jag årkar inte cykla idag men jag har inte ringt henne än men ska göra det när jag kommer hem.

Idag i skolan har jag haft svenska prov och har varit ledig från draman det är därför jag är ute låst efterso jag brukar komma andra person hem men så blev det inte idag.

Vad mer finns det att skriva jo att jag skriver detta utan att försöka titta på tagentbordet inte för att det är något roligt med det.

Sen efter träningen så ska jag fixa IUP (induvidiell utväcklings plan) jag vet inte hur mycket jag inte tycker om det jag tycker det är helt onödigt iallafall.

Nu tror jag att min bror är hemma så jag ska hem nu.

Hejdå ses kanske Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0