Att skaffa vänner är som att köpa skor man vill inte ha fejk

Hallo är super tröt efter veckan som har varit och det har änd varit chill dagar men jag är helt totalt slut undrar hur det kommer gå nästa vecka när skolan börjar på riktigt men alla lektioner. Tidiga mornar och sena kvällar.
NU blåser det jätte mycket utanför mitt rum och om man har föndtreran öppna så slår dem imot karmen hela tiden.
Ialla fall idag har det varit skolfoto och det gick bra. Vi fick gör ett extra skoj foto :P
Har inte orkat blogga idag.
På eftermiddagen så lyckades jag sova middag i tre timmar frmför min dator med sims 3.

Kommentarer
Postat av: Asal

Eller hur vi kommer att dö :( <3

:( FUCK SCHOOL!!!!!!!

2011-08-20 @ 01:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0