En dag kvar tills skolan är slut

Hej
Aja jag har on ti gumpen efter att ha suttit på golvet! men jag får hoppas att det går över snart.
Idag har jag haft utklädnnings dag ppå skolan och gissa vem jag va jo………………Hannnah Montana..

Min leggings
Det var egentligen ett par leggings som jag skulle ha lämnat tillbaka men nu så kom jag på att jag kunde använda dem till att rita på så att dem skulle likan hennes byxor.
Jag har ritat dem stora stjärnorna men silverpenna och dem små stjärnorna med tuchpennor ^.


Min tröja som ska likan en tröja med typ Batik på men detta blev nästa bätter.
Jag har köpt tröj färg och dutat på med en svamp och sedan låtit det torka men egentligen så skulle man också stryka den men det har jag inte gjort Upps!


En bild på Hela alltet tillsammans men peruken som gömmer sig lite!!



Men så i skolan så hade vi också haft tävlingsdag så att man ska tävla mot alla klasser i samman årkurs och det gick sådär med det var i alla fall roligt.

Imorgon är det skolaavslutning för min del. Jag tycker det har gått så fort på sista tiden men iallafall så ska jag ha min vita klänning med leggings men jag vet inte min frisyr än men vi få se. Men jg ska också ha vita naglar.



//Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0