Hemma hos Johanna

Hej nu är jag hemma hos johanna och vi har precis sett klart på Land of the Lost´. Den var faktiskt riktigt bra måste jag säga. Innan idag så såg vi på Projekt Prinsessa.
Jag och Johanna skulle igentligen till shoppingcentret för att köpa present till vår kompis Amelie som fyller år i morgon!
Just nu så vet vi inte vad vi ska göra det är därför jag sitter och skriver ett inlägg.
Innan idag så var jag och Johanna ute och "rastade" Molly (Johannas Kanin). Vi hittade massa frukt och bär som var jätte goda!! Tillex Jordgubbar och körsbär.
Men så fick jag också två festingar och jag gillar inte dem så det var "Bajs".
Men nu ska vi kanske gå ut och gå en kvälls promenad.
Men i morgon så ska jag och Johanna till Amelie på fest så jag kommer inte kunna upd mig bara så ni vet men jag tror att det komma ett tidsinställt inlägg!
Hade bra Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0