Hej på kvällskvisten

Hej
nu är jag trott för jag har varit uppe sen nio och det är skola i morgon :( men jag har bild och det är rolig:) men i alla fall så blir det bara ett snabbt inlägg eftersom data batteriet håller på att ta slut.
Vad jag har gjort idag:
  1. Hjälpt mamma med att plantera blommor (Jätte kul)
  2. tränat (inte så rolig träning för vi har gjort samma grejer om och om igen men vi lekte lite det var kul sen ramlade jag det gjorde jätte ont så jag kan knappt gå nu det gör jätte ont :((.)
  3. varit en snabb tur på tivol men det var inte kul för det vart ett sånt tivoli som åker runt plus att det var jätte dyrt och det regna  :(
  4. kom hen var as trött hade jätte mycket läxor att göra typisk att alla lärare tror att det bara är dom som ger läxor.
  5. sen så chilla jag lite
  6. sen så läggdags

Igår var det roligt jag var på majbålet och träffade massa barndomsvänner :P



onepiese :P
men jag har haft andra kläder på mig också:))




//Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0