inlägg klockan 22.22

Hopp hej nu ska jag snart lägga mig jag ska bara fixa i ordning naglarna de ser helt hemska ut.

Har precis haft en dejt med duschen :P:P

Imorgon kommer spanjorerna det ska bli riktigt kul faktiskt!!

Idag har jag varit hos johanna vi va hemma hos henne, shoppa lite och sen så var det massa blixtrar och det åskade massa det var läskigt :(

Morgon dagens outfit!


Det var svårt att fota men det blev ok!



den första är en version av Paint fast till mac och den andra är Gimp och den tredje är Picasa

Här är mina ritprogram för stunden

Jag kom med på Tyringelägret Jihooooo.
Till alla som undrar när och så, så ska gå vecka ett och ha Lotta

Ses

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0