Mina inköp för i går

Hej
nu blir det lite längre inlägg, jag vet jag har varit lite dålig på sensate tiden med det är för att vi får så mycket läxor och vi har typ prov hela tiden :(( tex idag hade jag so prov och på fredag så ska jag ha ett stort franska prov :S

Den första bilden är i skolan eftersom jag har varit i skolan sen den andra för när jag cyklade hem så regnade det jätte mycket of course så jag var tvungen att byta kläder!!
Linne: Gina
Kofta: fått av Isabelle
Shorts: H&M
Leggings: H&M
Skor: Dom nya skorna jag har köpt.

Jihooooo   ONEPEISE!!!!

Nu till inläggets höjdpunkt!
Mina nya inköp

Ett mobilfodral som min kompis har gjort själv och gett till mig Så snällt (tumme upp för dig).


Leggings i färgerna lila och grön (det är knä långa läggnings)

Och mina fina glasögon så fina har ett par nästan lika dana men dom är rosa, gröna och blå.

Har lite problem med att välja mellan dessa kläder!!^^

Tema Gala eller fin fest på båda!

Decktetiv                   Mode

vet inte helt???

Det blir dagens sötis i morgon!!!

//Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0