Den 24 Novemer=234 dagen

Hej har suttit och gjort So och Franska ska lägga mig nu. HAr haft en omtumlande dag idag Min bussresa till ishallen blev väldigt intrenssant.
Buss 1  Buss 2

Okej jag tog min buss vi min hållplats hoppade på och betalde sen väntade jag till madde hållplats och så betalade hon om sate sig brevid mig. Sen några hållplatser ifrån skulle vi byta till 166 och då så missade vi den precis så då hoppade vi på smamma buss igen och chauffören skratten lite. Nästa håll plats provade vi igen och misslyckades igen så vi gick på samma buss igen och chauffören skrattede lika mycket som vi och vi höll på att ramla omkul. Men vi håppade på buss nummer ett och körde sedna en bit och sedna fick vi gå resten. 2 står för hur många gånger vi missade 166 och 3 för för hur många gånger vi gick på bussen och fyra för hur många gånger vi använde busskorten!!!



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kamakooooo

Åh, vad jobbigt :/

2011-11-25 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0