Hjälp?!

Hej hade tänkt att blogga lite efter att ha varit på ishallen och tränat men somnade och sov i ca 3 timmar. Jag har varit och fotat lite och sitter nu och tiitar på datorn men ska i alla fall spela alfapet snart! Men nu ska jag berätta en konstig grej som hände när jag var tränare på skridsko skolan. Jo jag är hjälp tränare i en grupp där det finns en lite filcka som inte är så duktig så hjälpte jag henne jätte mycket för det är ju mitt jobb. Så efter träningen kommer flickans mamma och säger att jag är jätte duktig och så fantastksk och så vidare sen tar hon mina händer och lägger en hundra lapp i och där stog jag och bara gapa jag jag visste inte hur jag skulle reagera så jag sa tack och gick så gick mamman i från! Hjälå hur ska jag reagera??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAH! du blev mutad ;)

2011-10-08 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0