Min älskade Muffin

Hej! Sitter nu på datorn för att göra det sista så då tänkte jag att jag kunde klämma in ett litet blogginlägg. Har i alla fall precis varit hos/med Muffin, är orolig för min älskling för på ryggen under pälsen är huden helt konstig och på ena tassen så är en lite fläck med bara lite hår på men jag tror att det på tassen beror på att det är tid för fällning nu. Idag är det första dagen i skolan efter påsklovet och det har varit över trevligt att få träffa alla kompisar igen men skolan var inte lika kul, vi hoppade i direkt i det tuffa skolschemat med två prov DENNA veckan. Alltså har jag pluggat en hel del idag men jag har också hjälpt alma att tona håret. En upplevelse som kommer sparas i minnet för en väldigt lång tid. Sjukt kul! Igår kom jag hem vid ca 1 efter att ha kört bil i sex timmar satt i mitten och försökte sova med det gick inte värst bra slutade med att jag somnade en halvtimme dubblevikt. Va i stockholm och på landet under påsken om ni undrar varför jag har åkt bil så lång. Ha det bra så ses vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0