Dålig på att blogga, Massa burkar, Ont i ryggen igen

-Nej Emma skärp dig du måste blogga mer.
-Jag vet men jag liksom orkar inte
-Måste göra det för dina läsares skull!
- Aa men har haft så mycket som till ex i går praoade jag och efter det var jag helt slut fast ringde ändå johanna och hon kom över.
-Hade du inte träning igår?
- Nej det var en tävling för dem som inte hade program så ja...
- Min varför bloggade du inte idag?
- Jag jobbade förstås på mogonen längtar mig igenom hela dagen efter att få träna och sen så ringer Johanna vid två tiden och säger att den Jävla ismaskinen är "trasig" och fatta hur sur och besviken jag blir.
- Varför?
-För jag kommer inte att få ha is fören på torsdag.
-ilandsproblem eller vad??!!
-ajaj Men i alla fall så har jag det ganska chill på min praoplats.
- Skönt
- Har fått massa borer och sen så har jag köpt lite nödvändigt inför våren, som snart är här idag var det 15°c som max.
-Nice
-Måste gå, kul att prata
-Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0