Im back

Hello! Nu är jag tillbaka och kommer blogga som den. Från söndags till måndags sov Johanna över och ville inte sitta på datorn när jag har kompis hemma. Sen på måndag morgon hade jag tandläkare och träning vid typ åtta. Så det blev tidiga dagar. Sen efter Tandläkare och morgonträningen var jag på öppen is. Hem och äta sova lite och tränan igen. Samma sak på Tisdag förutom att jag sov över hos Johanna. Så nu sitter jag hemma och gör ett inlägg. Har precis ätit och kollar på Halv åtta hos mig. Har inte kunnat vara uppd p.g.a att Johanna har internetförbud så jag. Nu börjar det. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Emma! Kolla in min nya blogg och snälla jag ber dig kan du hjälpa mig att göra om den förlåt för att jag tog bort den förra du hjälpte mig med men nu lovar jag att inte det ska hända igen. Pussar och kramar bloggaren <3

2012-02-22 @ 11:48:39
URL: http://tjejersproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0