We heart it

We heart it OMG säger jag bara. Riktigt överfina bilder. Helt otrolgit. Det finns en hel evighet av dem. Som sagt har skaffa konto där idag. Är så glad att jag gjorde det!!! I alla fall så ska jag lägga mig och läsa lite sen så ska jag sova och vakna imorn frisk och glad. Men är inte jätte glad för att gå till skolan även om vi har studie dag och börjar nio och slutar två för vi ska ha "ta igen" i typ två timmar och va f*n ska man göra om man redan har gjort allt prov och klarat av det och har inga läxor att göra! Vet ej hur dem tänker!!! aja får bli som det bli för det är lärarna som bestämmer.:( Här kommer en bild på en rosa jag fick när jag tävlade i helgen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: becca

svar: Tack så jättemycket !

2012-02-16 @ 08:18:51
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0