Skolan som vanligt

Hej kom hem vi tre och har gjort läxor. Ska snart äta ska bli gott är jätte hungrig. Har inte tränan idag. För baletten har varit inställning ett tag nu men den börjar den nästa vecka.
Nu är det andra dagen i skolan och mitt huvud är inte helt med på noterna än men får hoppas att det löser sig snart. Har ett enormt kemi prov jag måst plugga till eftermaten. Hatar när lärare ger läxa över loven.
Nu ska jag äta
Hörs!
Underbarbild på Johanna. Jag vem tog inte foto. Ingen mindre än Jag!!!

Kommentarer
Postat av: jenny johansson

vet att du läser michelles blogg..

exakt likadan bilder ... AHHAHAHAHA

2012-01-15 @ 14:56:56
URL: http://lifelikejenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och Michelle läser en annan tjejs blogg som hon hämtat sina bilder ifrån, hur får man annars sin inspiration?? Barnen härmar sina föräldrar, kompisar härmar andra kompisar, kändisar osv, osv, osv. Jag älskar dina bilder Emma, mycket finare än Michelle´s !!!

2012-02-11 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0